keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Tahtotiloja

Tässä keskustelua meiltä sunnuntaina:

Esikoinen: Missä iskä on?
Minä: Jossain kavereidensa kanssa.
Esikoinen: Ai, en mä tiennyt, että sillä on kavereita.

Noin tuntia myöhemmin.
Prinsessa: Missä iskä on?
Minä: Jossain kavereidensa kanssa.
Prinsessa: En mä tiennytkään, että iskällä on kavereita! Oho!

Tämä keskustelu kertoo paljon sosiaalisen elämämme tilasta tällä hetkellä.

Tiedättehän, kiirevuodet ja muuta liibalaabaa tähän kohtaa. Tosiasiassa, vaikka minä en olisi kiireinen, niin kuitenkin ne menot menee kaverin kanssa juurikin limittäin. Eli kun minulla on vapaata, kaverilla ei. Vaatii eräänlaisen tahtotilan löytää se yhteinen vapaa ja kuinka tärkeitä ne ystävät onkaan.

Viime sunnuntainakin jumppasivat viisi miestä kalentereitaan kuntoon, että kävivät kahvilla. Ja jättivät meidät vaimot kotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!