maanantai 4. kesäkuuta 2012

Tuliaispaniikki

Mies on maailmalla työmatkalla ja mitä muutakaan voi toivoa tuliaisena kuin käsilaukkua. Mutta minkälainen? Ja jos ei anna tarkkoja ohjeita, niin mitäköhän sieltä tulee? No aikaisemmat tuliaiskäsilaukut on ollut varsin onnistuneita. Pitäisikö antaa vapaat kädet?

Jos lähdetään siitä, että käsilaukun pitäisi olla aika iso. En käytä mitään erillisiä hoitolaukkuja minimiehen tarvikkeita varten. Ja tietenkin sen pitää olla hyvännäköinen. Miellyttää siis minun silmääni, muista ei väliä. Koska en ole nyt töissä, käsilaukku voisi olla hieman rennompi. Pitääkö sitä vielä erikseen tarkentaa, että minkälainen sen pitäisi olla? Kyllähän se mies osaa mun ajatukseni lukea ja tietää mistä mä tykkään. Vai tietääkö?

Viimeksi sain Guessin käsilaukun, jota todellakaan en olisi itse ostanut. Laukussa oli aivan liikaa koristetta ja bling-blingiä minun makuuni. Mutta loppujen lopuksi olen käyttänyt sitä todella paljon ja nykyään pidänkin siitä. Valitettavasti tuo käyttö alkaa näkyä käsilaukusta. Mutta sillä kertaa mies tiesi paremmin kuin minä itse.

Kuinka monta käsilaukkua nainen tarvitsee? Voisiko sitä pyytää tuliaiseksi vaikka kahta käsilaukkua. Vai käsilaukkua ja jotain muuta...mitä?

Helpommalla pääsisi kun ottaisi vaimon mukaan. Ai eikö?



Kuva on napattu ihan googlen kuvahaun kautta, tässä ei pahemmin ole houkuttelevia yksilöitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!