keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Aktiivista hankausta

Sain buzzadorina testattavaksi Viledan tuotteita.

Nyt olen ihan häkeltynyt! Ensin etsin sitä siivousmotivaatiota oikein urakalla ja kun sitten päätin aloittaa lieden putsauksesta samalla testatakseni näytteitä. Minä kun olin kuvitellut, että se induktiolieteni on vuosien saatossa naarmuuntunut, mutta mitä vielä. Sehän olikin vain tosi likainen! Siis hyi! Kiinnipalanutta rasvaa kaiketi. Harmi etten ymmärtänyt ottaa ennen ja jälkeen kuvaa. Ensimmäisen putsauskerran jälkeen se lika vasta tulikin esiin ja vaikka olin kuvitellut sen puhdistavani jo monet kerrat ennenkin, niin nythän se sitten on puhdas. Niinkuin uusi.

Mies kun vielä heitti siihen kommentit, että samalla innolla mun pitäisi tässä talossa jynssätä jotain muitakin sotkuja, niin oli aika lähellä etten jynssännyt sen naamaa samaisella ihmesienellä!

Tuote on siis Viledan keraamisen liesitason puhdistussieni, suosittelen.

1 kommentti:

  1. Se on oikeasti hyvä. Luulin kanssa, että liesi on naaruimen, mutta olikin likainen.

    Satu

    VastaaPoista

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!