tiistai 1. heinäkuuta 2014

Päivädisco

Sain eilen puhelun töihin. Prinsessa kysyi lupaa päivädiscon järjestämiseksi meidän yläkerran aulaan. Annoin luvan, kahden tytön discoilut ei haitanne ketään. 

Seuraava puhelu: 


- Prinsessa: "Saadaanko ottaa nuo kaikki pillimehut sinne discoon?"

- Minä: "Ai, teille kahdelle vai?"

- Prinsessa: "No kun tuli vähän lisää porukkaa... Ja sipsejä myös. Ja tarvitaan myös joku lamppu. Saadaanko sulkea kaikki verhot ja miten saataisi pimeämmäksi se aula? Niin ja voinko lainata Vilmalle mun mekkoa sinne discoon?"

- Minä: "Ketä teitä siellä nyt on?"

- Prinsessa: "No mun kavereita. Äiti, saadaanko?"

- Minä: "Siis ketä kavereita ja kuinka monta?"

- Prinsessa: "No saadaanko?"

- Minä: "Pyydäppä mummi puhelimeen..."

- Prinsessa: "No ei meitä ole kuin minä, Vilma, Lilli, Vemppu, Saara, Olli, Alkki, Emil, Emppu, Eemeli, Huppe, Jappe ja joku Lauri. Saadaanko ne pillimehut ja sipsit?"

- Minä: "Pyydäppä mummi puhelimeen..."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!