maanantai 2. heinäkuuta 2012

Kotihousut

Olen kotihousujen vannoutunut kannattaja. Ai mitkä kotihousut? No mitkä tahansa housut, jotka ei kiristä, purista eikä paina mistään vaikka tekisi mitä.

Omat suosikkini on tällä hetkellä vanhat H&M housut, joissa oli jo ostaessa reikä perseen päällä (!) ja kovassa käytössä on tullut pari reikää lisää. Näissä housuissa (NE on päällä, tietenkin) ei välttämättä uskalla avata ovea ovikellon soidessa, mutta postilaatikolla kehtaa käydä jos varmistaa, ettei naapureita näy kovin lähellä. Mies on uhannut polttaa nämä housut ja  minä olen uhannut häntä väkivallalla, jos hän sen menisi tekemään.

Kotihousujen käyttöiän ennätyksen lisäksi teen ennätyksiä myös siitä, että kuinka nopeasti saan kotihousut jalkaan kotiin tullessani. Joskus voi olla vielä takki päällä, mutta housut on vaihtuneet. Tai jos tullaan koko perhe kotiin eikä kaikki ole vielä edes sisällä, niin minä olen sentään jo vaihtanut housut kotoisempiin.

Surukseni ymmärrän, että nämä housut alkavat olla tiensä päässä. Tästä kertoo jo sekin, että reikiä on tullut pari lisää ja housut alkaa jo hävettämään esim. lasten kavereiden läsnäollessa. Joku lapsen kaveri on joskus todennut mulle, että sulla on housuissa reikä... Silloin pitää näytellä yllättynyttä ja pohtia ääneen, että mistäköhän se on siihen tullut.

Ymmärrätte varmasti, miksi tässä postauksessa ei ole valokuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!