keskiviikko 22. elokuuta 2012

Stephanien lähtö

Lainaus Iltalehdestä 22.8.2012

"Tuntuu todelta kurjalta. Jotenkin pohja elämältä on mennyt. Pakko katsomista on vielä jatkaa, kun siellä on Eric ja Brooke, mutta ei sarja samanlaisena enää jatku. Todella suuri menetys."
Mummeli

"Olen seurannut sarjaa 7-vuotiaasta asti ja Ridge on minulle kuin isä, siinä missä Stephanie puolestaan kuin mummo. Tuntuu kuin menettäisi kaksi perheenjäsentä :'(. Ainakaan heidän tilalle ei uusia näyttelijöitä tulisi ottaa. Se olisi ko. roolihahmojen häpäisyä. Onneksi Katherine sopi jatkon! Brookea ei enää olisi varaa menettää."
KM

Mä oon sanaton!

Jos joku tv-ohjelma pitäisi valita, niin mä ottaisin ton Suurimman Pudottajan. Siinä "todellisuudessa" olis terveellisempi elää...




edit:
En olekkaan sanaton! Siis jos jonkun elämästä putoaa pohja sen takia, että 23-vuotta samaa työtä tehnyt näyttelijä haluais vaihtelua. Niin kannattaisiko ottaa mallia!

Kyseistä ohjelmaa en ole katsonut kun sillon 20-vuotta sitten ja viime kesänä yhden jakson verran. Viime kesänäkin Rytky ja Rooke oli menossa naimisiin, eli ei oo kauheesti muuttunut se sarja vuosien varrella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!