sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Naamakirjasta

Jos näkemyksesi Facebookista on pelkästään negatiivisia, ei kannata jatkaa lukemista.

Tykkään Facebookista. Se helpottaa kummasti yhteydenpitoa ja pysyy näinä kiirevuosina vähän edes perillä mitä kaukaisemmillekin kavereille kuuluu. Periaatteeni on, että naamakirjakamut on (olisi) kaikki sellaisia, joiden kanssa voisin pysähtyä kadulla juttelemaan jos törmättäisi. Sellaisia, joiden elämästä ja ajatuksista olen ihan oikeasti kiinnostunut kuulemaan.

Olen oikein kuluttanut aikaani naamakirjassa ja yrittänyt selvittää, ketkä ns.ystävistäni on blokannut päivityksensä näkymästä minulla. Koska en näe mitään järkeä moisessa, haluaisin ensin tehdä selväksi, että tulen blokkaamaan omat päivitykseni näiltä mukamas-kavereilta ja jättäisin valinnan mukamas-ystävyytemme jatkumisesta näille blokkaajille.  Mutta mistä minä tiedän onko tyyppi vain hiljainen naamakirjailija vai estänyt minua näkemästä mitä hänen elämäänsä kuuluu?

Oma filosofiani asian suhteen on se, että ne asiat joita sinne naamakirjaan kirjoitan ja jaan, on sopivaa materiaalia kaikille fb-kamuille. Enkä hyväksy kavereiksi niitä, joiden kanssa en halua elämääni jakaa. 

Tiedän vasta yhden tyypin joka minut on blokannut ja ymmärrettävästä syystä, olen hänen esimiehensä. Mutta miksi edes pyysi minua kaveriksi? 

Ehdotuksia otetaan vastaan, miten ne blokkarit löytyisi helposti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!