tiistai 4. syyskuuta 2012

Tyttäreni leijonanmetsästäjä

Se on oikeastaan ihan kiva, että Prinsessan jumppaan on vähän pidempi matka, matkalla voidaan rauhassa jutella. Tai minä oon enemmän se kuuntelija näissä jutuissa. Tänään keskusteltiin mm. seuraavaa:

Prinsessa: Äiti, mä näin kun yks mies joi tuolla isolla kalliolla viinaa ja putosi mereen. Viinaa ei sais juoda, eihän äiti?
Äiti: No ei sais...
P: Kato se viina on sellanen kovisten juoma ja se mies ei sitten ollut kovis kun se ei sopinut sille!

P: Mä tiedän, että tuolla on Suomen presidentin kesälinna!
Ä: Tiedätkö ketä on Suomen presidentti?
P: No en tiälä!
Ä: Sauli Niinistö.
P: Ai, onkse poika vai? (pettyneenä)

P: Mä tiedän mikä musta tulee isona!
Ä: No?
P: Ampuja!
Ä: (OMG!)
P: Mä ammun kaikkia eläimiä, sitten kun te ette enää jaksa mennä illalla kauppaan, niin saadaan ruokaa.
Ä: Ainiinkuin metsästäjäkö susta tulee. Mitä eläimiä sä sitten metsästät?
P: No leijonia ja leopardeja, siilejä ja poroja. Tai no poroja on varmaan vähän vaikea metsästää kun ne voi puskea. Iskän pitää ostaa mulle sitten sellanen kuula-ase, millä voi metsästää.

P: Mä rakastan vaan äitiä, iskää, isoveljeä, pikkuveljeä ja meidän kissoja.
Ä: Etkö sä rakasta isovanhempiakin?
P: No en. Kun mun aivot käskee rakastamaan äitiä, iskää, veljiä ja kissoja. Ja sitten kun sinä ja iskäkin kokoajan käskette mua, niin en mä enää enempää kestä.



4 kommenttia:

  1. Ihana! Kyllä piristi iltaa kun sai nauraa. Lapsen suusta se totuus tulee vai miten se oli? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulin kiireesti kirjaamaan nämä ylös, etten unohda. Kyllä siinä oli pokassa pitelemistä itselläkin. =)

      Poista
  2. hih '...aivot käskee rakastamaan..'
    missähän vaiheessa se sydän mahtaakaan tulla mukaan :-)
    Hassu tyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin ihan samaa! Jospa tämä yksilö miettii jatkossakin enemmän järjellä kuin tunteella. =)

      Poista

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!