torstai 4. syyskuuta 2014

Hääpäivä vol.8


Pari edellistä hääpäivää on käsitelty täällä (klik): Hääpäivä nro 6 ja Hääpäivä nro 7.

Meillä siis oli kahdeksas hääpäivä tiistaina. Muistin toki, naamakirja ja oma äiti muistuttivat asiasta. Naamakirja kai muistutti miestäkin asiasta. 

Aamulla käytiin keskustelua minun vaatevalinnastani:
Minä: "Voinko mä nyt pistää tän päälle, vaikka mun maha on tällänen?"
Mies: "No sille mahalle me ei nyt tässä just voida mitään, mutta ei toi nyt ihan paha ole"

Illalla: 
Mies: "En mä sitten hakenut sulle kukkia, kun piti esikoinen hakea lätkätreeneistä, mutta jos sitten ensi vuonna."

Myöhemmin illalla: 
Hääräilin keittiössä ja sain mojovan läimäyksen takapuolelle. 
Mies: "Tää oli nyt sellanen hääpäivän yllätys."

Jotenkin tuntuu siltä, että menee vuosivuodelta romanttisemmaksi tämä meidän juhliminen.

2 kommenttia:

  1. JOku tossa vetoaa muhun. Tuttuus :D JOstain syystä musta on ihanaa, jos mua läimäytetään tolla tavalla takapuolelle. Tolla tavalla, ei siis SM tavalla :) Jotain niin läheistä siinä on..
    Mut hitsi on teilläkin romanttista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakaan siinä ei ole pätkän vertaa mitään imelää tai näytelmää, eli ihan sitä arkista romantiikkaa vaan. =)

      Poista

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!