keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Parisuhdeteko

Olen ennenkin kertonut kuinka meillä mies käy palkkatyönsä lisäksi iltaisin koulussa. Valmistuminen häämöttää jossain 1,5 vuoden päässä ja tällä hetkellä koulua on kolmena arki-iltana, tehtävien ja raporttien tekoon menee sitten joitakin iltoja ja viikonloppuja tähän päälle. 

Rankkaahan tämä on miehelle. Päivät töissä, illat koulussa ja väsyneenä kotiinsaapuessa hereillä on vähintäänkin kiukkuinen ja väsynyt vaimo. Tai vaihtoehtoisesti väsynyt ja kiukkuinen vaimo sekä väsyneet ja kiukkuiset lapset.

Minun kannaltani tämä tarkoittaa sitä, että perheen toinen aikuinen on poissa pelistä aika paljon. Olen ilomielin suostunut tähän järjestelyyn, sillä tämä oli se mitä mies haluaa opiskella. Täysin en kyllä tiennyt, että mihin lupauduin kun tähän suostuin.

Nyt minulle kerrottiin, että tämä on oikea parisuhdeteko. Että antaa toisen toteuttaa itseään ja opiskella. 

Minä olen siis siellä jalustalla eikä tuo insinöörin planttu. Jotenkin jään pohtimaan, että toimisiko tämä toisinpäin?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rillo hykertelee ilosta jokaisesta kommentista. Kiitos!